Dictionar SEO litera O

Dictionar SEO litera O

dictionar seoOrganic – Rezultate organice, optimizare organica.

Rezultate organice = rezultatele afisate pe Google in urma efectuarii unei cautari, din spatiul destinat rezultatelor neplatite. Cele 10 rezultate care apar pe fiecare pagina a motorului de cautare (fara a se lua in considerare anunturile platite, rezultatele geolocalizate).

Paid-vs-organic

Optimizare organica = un alt termen folosit pentru optimizarea SEO, deoarece SEO ajuta la cresterea pozitiei site-urilor pe anumite cautari, in spatiu cu rezultate organice al motorului de cautare.

Optimizare on-site

Optimizarea on-site insumeaza tehnicile SEO si strategiile care se refera si se implementeaza doar in cadrul site-ului. Optimizarea on-site poate cuprinde: optimizarea meta tag-urilor, optimizarea textelor, optimizarea structurii unui site, optimizarea imaginilor, a URL-urilor…etc.

Optimizare off-site

Optimizarea off-site insumeaza tehnicile SEO si strategiile care se implementeaza in afara site-ului targetat si care fac trimitere catre site-ul targetat: trimitere linkuri de pe bloguri si reviste online catre site-ul targetat/pe care vrem sa il optimizam (backlinkuri sau linkbuilding), bannere publicitare pe site-uri, bloguri si reviste online cu link catre site-ul targetat.

Outbound Links

Outbound Links este un termen in limba engleza utilizat in domeniul Marketingului Online pentru a  caracteriza:

- linkurile de pe un anumit site care trimit catre pagini ale unui alt site sau catre mai multe site-uri.

- linkurile de pe o anumita pagini care trimit catre pagini ale aceluiasi site.

Outbound Marketing

Outbound marketing este o forma de marketing prin care o companie initiaza o conversatie sau transmite un mesaj catre o audienta, fara ca aceasta sa doreasca sa primeasca acea informatie, in acel moment. Se refera la tehnicile intruzive si invechite de marketing.

In cazul marketingului traditional, exemple de strategii de Outbound Marketing ar fi: reclamele TV, reclamele radio sau reclamele din ziare si reviste; flyere si brosuri, cataloage, vanzarea door-to-door.

In cazul marketingului online, exemple de strategii de Outbound Marketing ar fi: emailuri de la site-uri la care nu te-ai abonat, bannere publicitare, pop-uri publicitare, reclame care apar in timp ce urmaresti un videoclip.

Comments are closed.