Marketing prin SMS

Marketing prin SMS

Marile companii folosesc campanii prin SMS pentru a integra utilizatorii de telefoane mobile in strategia lor de marketing si comunicare. Campaniile SMS au rolul de a construi notorietatea unei marci si de a fideliza clientii acesteia, prin oferte promotionale, reduceri sau noutati.

Marketingul prin SMS se dovedeste a fi o strategie eficienta si ieftina. Acest mijloc de comunicare are obiective cheie mai precise fata de metodele traditionale (campanii de presa, TV sau e-mail) si mai personale. Mai mult decat atat, spre deosebire de email-uri, care sunt adesea blocate de filtrul anti-spam, destinatarii primesc imediat SMS-ul si il citesc la fel de repede (in general, in decurs de 4 minute de la primire). Tehnologia SMS ofera, de asemenea, posibilitatea de a adapta continutul SMS-ului in functie de destinatar sau mesaj : de exemplu, le puteti segmenta pe criterii de varsta, sex, localitate sau puteti permite destinatarilor sa raspunda.

Avantajele campaniilor prin SMS

  • Sa trimiti un mesaj SMS este cel mai ieftin mod de pe piata de a intra in contact direct cu clientii. Randamentul investitiilor in campaniile SMS este semnificativ mai mare fata de alte forme de marketing.
  • Campaniile prin SMS sunt mai ieftine si mai citite decat cele de email marketing.
  • Campaniile prin SMS sunt mult mai personale decat media de difuzare, mai acceptabile decat telemarketingul si mai masurabile decat media de imprimare.
  • Prin optiunea 2 Way SMS poti genera raspunsuri imediate, pentru echipele de vanzari si marketing.
  • Poti trimite SMS-uri direct din clientul de e-mail sau poti trimite SMS-uri de pe telefonul mobil, direct in casuta de e-mail, prin Mail2SMS, respectiv SMS2Mail.
  • Rezultatele sunt imediate: mesajele text sunt, de obicei, deschise in cateva secunde. Peste 90% din destinatari citesc sms-ul primit.

Ce mi se pare interesant este faptul ca o campanie SMS poate deveni virala, daca este gandita bine si daca mesajul este ispititor. Destinatarul poate trimite mai departe SMS-ul contactelor sale.

 
Cat costa o campanie de Marketing prin SMS?

Pe Sendsms.ro am gasit un „calculator de preturi” pentru campaniile Bulk SMS:

bulk sms

De exemplu :

Pentru a trimite 500 de sms-uri, de la un numar scurt : 23 euro

Pentru a trimite 1000 de sms-uri, de la un numar scurt : 44 euro

Pentru a trimite 1000 de sms-uri, de la un sender id dinamic : 47 euro.

Capacitatea de trimitere de sms-uri in bulk a celor de la SendSMS.ro este de 129.000.000 mesaje/luna.

 Puterea marketingului prin SMS

620x2347xsms-marketing-infographic-620x2347

Comments are closed.