Cum sa aduni like-uri pe Facebook

Cum sa aduni like-uri pe Facebook

facebookPentru a putea impartasi informatii despre firma dvs., despre serviciile si promotiile oferite trebuie sa aveti cat mai multi fani, prin urmare cat mai multe like-uri.

Iata o lista despre cum puteti obtine cat mai multe like-uri pentru pagina dvs. de Facebook:

1. Promovati pagina de Facebook pe site-uri externe

Adaugati pe pagina site-ului companiei un pluggin catre pagina de Facebook. Anuntati pe alte site-uri si bloguri partenere ca ati lansat o pagina de Facebook.

2. Permiteti fanilor sa incarce fotografii pe pagina voastra

De cate ori un fan incarca o fotografie pe pagina dvs., acest lucru apare pe peretele cu actualizari din lista de prieteni ai acestuia si va atrage mai multa vizibilitate paginii dvs. de Facebook.

3. Oferiti un stimulent pentru ca utilizatorii sa dea "like" paginii dvs.

Un e-book gratuit, un cadou prin tragere la sorti sau reduceri in magazinul dumneavoastra sunt stimulente valoroase pentru viitorii fani.

4. Grupuri pe Facebook

Inscrieti-va in grupuri publice sau private care au legatura cu domeniul dvs. de activitate si postati frecvent actualizari.

5. Adaugati un link catre pagina de Facebook in semnatura e-mailului

Cate e-mailuri trimiteti dvs. si angajatii dvs. in fiecare zi? Aceasta strategie este un mod usor si rapid de a aduna like-uri.

6. Sugereaza pagina prietenilor

De pe contul dvs. personal de Facebook puteti sugera pagina prietenilor sau puteti invita contactele din agenda e-mailului, direct de pe pagina de Facebook a companiei.

7. Concursuri pe baza de like-uri

Lansati concursuri avand ca premii un produs cadou sau un serviciu gratuit pentru a atrage fani. Pentru a fi eligibili, una dintre conditii trebuie sa fie : un like si/sau un share.

8. Coduri QR

Utilizarea codurilor QR este o metoda interesanta de a atrage trafic online. Puteti adauga un cod QR pe pliante sau panouri publicitare, colete..etc. Acesta este „citit” prin scanarea cu aparatul foto al telefonului mobil si directioneaza catre adrese web, nume si adrese, numere de telefon, adrese e-mail sau alte tipuri de informatii.

9. Tag-uiti fanii in fotografii

Desi este o metoda putin agreata de utilizatorii Facebook, puteti opta pentru aceasta strategie din cand in cand. Daca este vorba despre o promotie de nerefuzat sau un mesaj de sarbatori, este foarte posibil ca pe fanii dvs. sa nu-i deranjeze acest lucru. Fotografia dvs. va aparea pe pagina celor tag-uiti si va atrage noi fani.

Comments are closed.