AUDIT SEO mixajcom.ro + Sfaturi SEO participanti concurs “Castiga un audit seo gratuit !”

AUDIT SEO mixajcom.ro + Sfaturi SEO participanti concurs “Castiga un audit seo gratuit !”

In urma concursului "Castiga un Audit SEO gratuit !" am ales un castigator pentru auditul SEO gratuit - site-ul www.mixajcom.ro - si am promis si celorlalti participanti cateva sfaturi SEO.

 

AUDIT SEO MIXAJCOM.RO

  VIZIBILITATE SI POPULARITATE

Pagini indexate

Google

Numar de backlink-uri

Google

Numar de site-uri fac referire la site-ul dvs.

Page Rank

 4.660

4

In jur de 120

3

 

Pagini indexate – Formula: site:www.site.ro. Cu cat un site are mai multe pagini indexate, cu atat este considerat mai pertinent de Google. In plus un site cu  multe pagini permite o optimizare mai eficienta.

Numar de backlink-uri: backlink-uri considerate de google pertinente. Formula: link:www.site.ro

Numar de site-uri fac referire la site-ul dvseste vorba tot de backlink-uri, dar care nu au fost condiderate de Google pertinente. Sunt incluse si backlink-urile nofollow.

Motoarele de cautare tin cont de numarul de backlink-uri ale unui site si incearca sa detecteze cat mai bine backlink-urile obtinute in mod artificial si sa preferentieze backlink-urile de calitate.

 

STRUCTURA SI URL-URI

  • URL-uri

Se recomanda ca URL-urile sa contina cuvinte cheie.

Ideal ar fi fost ca http://www.mixajcom.ro/brand--michelin--99.html sa fie http://www.mixajcom.ro/anvelope-michelin-99.html

Valabil pentru toate paginile marcilor.

Si http://www.mixajcom.ro/product--anvelopa-michelin-15580r13-79t-energy-e3b1-promo--24925.html sa fie scris http://www.mixajcom.ro/anvelope-michelin/anvelopa-michelin-15580r13-79t-energy-e3b1-promo-24925.html ori http://www.mixajcom.ro/anvelopa-michelin-15580r13-79t-energy-e3b1-promo-24925.html

Valabil pentru toate paginile produselor.

De asemenea, http://www.mixajcom.ro/category--anvelope--463.html ar fi trebuit rescris http://www.mixajcom.ro/anvelope-463.html

http://www.mixajcom.ro/category--autoturisme--468.html ar fi trebuit rescris http://www.mixajcom.ro/anvelope-autoturisme-468.html  …etc.

  • Structura

Este foarte important sa aveti un site bine structurat atat pentru utilizatori cat si pentru motoarele de cautare. O buna structura a site-ului permite vizitatorilor dar si robotilor motoarelor de cautare accesarea cu usurinta a tuturor paginilor site-ului. Robotii se deplaseaza de pe o pagina catre alta urmarind link-urile interne de pe pagina respectiva.

Structura site-ului este bine gandita, cu 2 meniuri dupa categorii si marci si un formular de cautare anvelope.  Ar aduce un plus, atat vizitatorilor, cat si motoarelor de cautare, adaugarea unor categorii secundare pe paginile producatorilor.

De exemplu, cand se acceseaza din meniu pagina cu anvelope Michelin http://www.mixajcom.ro/brand--michelin--99.html apar 25 de pagini de anvelope, fiind destul de dificil sa alegi produsul de care ai nevoie.

Daca sub descriere s-ar adauga niste sub categorii, ar fi mult mai simplu de gasit produsul si in plus, ati putea optimiza mult mai eficient site-ul pe expresii cheie complementare :

Michelin este un producător de anvelope cu sediul în Clermont-Ferrand, în regiunea Auvergne din Franţa. Acesta este unul dintre cei mai mari 2 producători de anvelope din lume, împreună cu Bridgestone. În plus faţă de marca Michelin, compania detine drepturi si asupra marcilor BF Goodrich, Taurus, Riken, Kormoran şi Uniroyal (în America de Nord). De asemenea, este notabil pentru ghiduri sale de călătorie Red & Green, hartile de calatorie, stelele Michelin acordate de Red Guide restaurantelor pentru gătit, şi pentru Bibendum - mascota companiei, cotidian cunoscut si sub numele de Omul Michelin.

 Subcategorii :

Anvelope Michelin Autoturisme   Anvelope Michelin 4X4      Anvelope Michelin Camioane

 Anvelope Michelin Industriale

Anvelope Michelin Vara             Anvelope Michelin Iarna     Anvelope Michelin All Seasons

 

Creand aceste subcategorii pe toate paginile brandurilor, veti putea optimiza cuvinte cheie precum : anvelope auto + marca, anvelope camioane+ marca, anvelope vara+ marca, anvelope iarna+ marca …etc.

 

META TAG-URI

Reguli generale de urmat in optimizarea meta tag-urilor : titluri si descrieri descriptive, unice, care sa descrie intocmai continutul paginii, fara insiruiri de cuvinte cheie.

Meta Description pentru paginile cu mai mult de 10 produse, se afiseaza automat ca in imaginea de mai jos, prin urmare ma voi axa in mare parte pe Meta Title :

Incep cu Prima Pagina. Meta Tag-urile actuale :

Meta Title : MIXAJ COM ::Anvelope de vara si de iarna, preturi anvelope, vanzari anvelope, magazin online de anvelope auto - MixajCom.ro

Meta Description:Magazin online de anvelope de vara si de iarna, lista de preturi anvelope noi, vanzari anvelope ieftine din stoc si la comanda - Tel: 0372.718.784 / vanzari@mixajcom.ro

Meta tag-urile sunt prea lungi si sunt alcatuite dintr-o insiruire de cuvinte cheie.

In mod normal pentru titlul primei pagini as fi ales ceva generic, dar avand in vedere ca site-ul este deja pozitionat in a doua pagina pe « Anvelope de vara » si « Anvelope de iarna » cu homepage-ul si pe prima pagina cu « Preturi Anvelope »,  recomand varianta de mai jos, pana cand aceste cuvinte se vor pozitiona cu paginile pe care ar fi trebuit in mod normal sa se pozitioneze ; Anvelope de vara, cu http://www.mixajcom.ro/category--vara--470.html si Anvelope de iarna, cu http://www.mixajcom.ro/category--iarna--471.html

Propunerea mea :

Meta Title : Anvelope de vara si de iarna – Preturi Anvelope – MixajCom

Meta Description : MixajCom  - magazin online de anvelope de vara si de iarna la preturi mici. Va propunem anvelope pentru autoturisme, 4x4, autoutilitare sau camioane!

 

Exemple optimizare pagini categorii :

http://www.mixajcom.ro/category--anvelope--463.html

Meta title optimizat: Anvelope ieftine – Cauciucuri noi : MixajCom

Meta Description optimizat: MixajCom.ro va propune o gama de anvelope ieftine si noi pentru autoturisme, 4x4, autoutilitare, utilaje industriale sau camioane.

www.mixajcom.ro/category--autoturisme--468.html

Meta title optimizat: Anvelope auto - MixajCom

Meta Description optimizat: Magazinul online de anvelope si jante, MixajCom.ro, va propune o gama variata de anvelope auto de iarna, de vara, all seasons, de la producatori de renume.

http://www.mixajcom.ro/category--vara--470.html

Meta title optimizat: Anvelope de vara - MixajCom

Meta Description optimizat: Magazinul online de anvelope si jante, MixajCom.ro, va propune o gama variata de anvelope auto de vara, de la producatori de renume precum Michelin, Pirelli, Goodyear…

http://www.mixajcom.ro/category--4x4suv--469.html

Meta title optimizat: Anvelope 4x4 - Anvelope SUV : MixajCom

Meta Description optimizat: Magazinul online MixajCom.ro va propune o gama larga de Anvelope 4x4/SUV la preturi avantajoase. Anvelope 4x4/SUV Grabber, Matador, Pirelli, Goodrich…

 

Optimizare pagini producatori :

Pe paginile producatorilor, s-a utilizat formula :

Anvelope+marca, preturi anvelope + marca, vanzari anvelope auto

vanzari anvelope auto – este un cuvant prea putin cautat. Pentru ca titlul sa fie mai scurt si pentru a « diminua » insiruirea de cuvinte cheie propun formula :

Anvelope + marca -  Preturi anvelope + marca : MixajCom  

Adaugarea numelui magazinului, la sfarsit, contribuie la unicitatea, diferentierea meta tag-urilor de alte site-uri.

Exemplu :

Pentru pagina www.mixajcom.ro/brand--michelin--99.html, <title>Anvelope Michelin, preturi anvelope Michelin, vanzari anvelope auto</title> va deveni <title>Anvelope Michelin - Preturi anvelope Michelin : MixajCom</title>

Paginarea  genereaza duplicate content la nivelul Meta Title-urilor. Paginile 1, 2, 3….au aceleasi Meta Title-uri. Este necesara interventia unui programator pentru a diferentia titlurile. Se poate adauga “Pagina 1, pagina 2…” la sfarsitul titlurilor paginilor.

 

CONTINUT SI LINKING INTERN

 

Optimizare continut

Este important ca paginile web sa contina texte originale, in care sa se mentioneze cuvintele cheie pertinente pentru pagini. Pentru detalii privind densitatea cuvintelor cheie, va invit sa cititi postarea :Care e procentul optim al densitatii unui cuvant cheie?

Pe paginile producatorilor, inserati in descriere cuvintele cheie atribuite pe pagina : « anvelope + marca » si « preturi anvelope+marca ».

Pe paginile categorii din meniul “Toate categoriile” adaugati un text de prezentare (cum aveti si pe paginile producatorilor) in care sa utilizati cuvintele cheie corespondente.

Optimizare linking intern

Linkingul intern este iarasi important, din 2 principale motive: permite robotilor sa navigheze mai usor si, ca si in cazul linkurilor externe (backlinkuri), daca se trimit mai multe linkuri catre o pagina, pe un anumit cuvant cheie, se indica faptul ca acel cuvant este relevant pentru pagina respectiva si astfel cresc sansele ca acea pagina sa reiasa in clasament cat mai sus pe cuvantul cheie respectiv.

Linking-ul intern este asigurat de structura site-ului, de meniurile de navigare, dar trebuie putin optimizat in cadrul textelor pentru un rezultat mai bun. De exemplu, daca in descrierile marcilor introduceti un link pe cuvantul cheie « anvelope » sau « anvelope auto », care sa trimita catre homepage, veti mari sansele de pozitionare a homepage-ului pe acele cuvinte.

 

Exemplu de optimizare content si linking intern

 Michelin este un producător de anvelope cu sediul în Clermont-Ferrand, în regiunea Auvergne din Franţa. Acesta este unul dintre cei mai mari 2 producători de anvelope din lume, împreună cu Bridgestone. În plus faţă de marca Michelin, compania detine drepturi si asupra marcilor BF Goodrich, Taurus, Riken, Kormoran şi Uniroyal (în America de Nord). De asemenea, este notabil pentru ghiduri sale de călătorie Red & Green, hartile de calatorie, stelele Michelin acordate de Red Guide restaurantelor pentru gătit, şi pentru Bibendum - mascota companiei, cotidian cunoscut si sub numele de Omul Michelin.

MixajCom.ro, magazin online de anvelope auto, va propune o gama diversa de anvelope Michelin. Alege oferta noastra de preturi anvelope Michelin ! Anvelope Michelin la un raport calitate-pret foarte avantajos !

Subcategorii :

Anvelope Michelin Autoturisme   Anvelope Michelin 4X4      Anvelope Michelin Camioane 

Anvelope Michelin Vara             Anvelope Michelin Iarna     Anvelope Michelin All Seasons

 

Este foarte posibil ca platforma sa nu permita inserarea de linkuri in textele introductive. In acest caz, este necesara interventia unui programator.

 

LINK BUILDING

 

Blogul http://mixajcom.wordpress.com/ este o metoda buna de a sustine magazinul online cu backlinkuri. Continuati sa adaugati cat mai des continut original pentru ca odata cu cresterea blogului creste si valoarea backlinkurilor.

Strategia de link building poate cuprinde : inscrierea manuala a site-ului in directoare web de calitate, publicare de articole optimizate pe bloguri si site-uri din acelasi domeniu de activitate, informatii pertinente pe forumuri, publicare comunicate de presa, publicare anunturi, parteneriate cu site-uri din domeniul auto-moto.

Backlink-urile pot imbunatati in mod semnificativ clasamentul site-ului dvs. in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare, in special in cazul in care contin cuvinte cheie/Anchor Text relevante pentru site/pagina si sunt trimise de pe site-uri cu Page Rank mare.

 

 

SFATURI SEO participanti concurs Castiga un Audit SEO Gratuit !

 

Informatiile oferite in Auditul SEO pentru site-ul mixajcom.ro se aplica si site-urilor voastre, asa ca am sa mentionez pe scurt ce aspecte trebuie sa ameliorati.

 

http://gamepride.net – ai articole in limba romana, deci te adresezi publicului din Romania. Cuvintele cheie generale pe care le targetezi ar trebui sa fie : jocuri in retea, jocuri multiplayer, jocuri de strategie, jocuri in retea pc, jocuri in retea pe internet, jocuri in retea de strategie, jocuri multiplayer strategie, jocuri moba.

Astfel, pentru prima pagina Meta Title-ul ar trebui sa fie ceva de genul : Game Pride :Stiri si reviews jocuri strategie, jocuri multiplayer 

Meta Tag-urile trebuie personalizate : unice si sa descrie cat mai sumar subiectul paginii. Meta Tag-urile sunt un fel de rezumat al paginilor. Vezi mai multe informatii despre optimizarea lor aici.

Sa iti dau un exemplu :

http://gamepride.net/review/bloodline-champions-review/

Meta Title : Review Bloodline Champions – Game Pride

Meta Description : Review  joc Bloodline Champions. Spre deosebire de alte jocuri Moba de pe piata, Bloodline Champions pune accentul exclusiv pe abilitatile jucatorilor.

Pe baza cuvintelor targetate iti construitesti si structura site-ului. Poti crea noi categorii sau subcategorii precum : jocuri in retea, jocuri multiplayer, jocuri de strategie.

In cadrul articolelor, de cate ori mentionezi un alt joc sau mentionezi o categorie, trimiti link catre pagina corespondenta. Vei ameliora astfel linkingul intern.

 

http://itutoriale.com – ai facut o treaba buna, am doar mici observatii :

-       Structura : creaza un meniu de navigare cu mai multe subcategorii. Util atat pentru utilizatori cat si pentru motoare. De ex, la « Sisteme de operare » poti adauga subcategoriile « Tutoriale windows xp », « Tutoriale windows 7», « Tutoriale windows 8»...etc. La « Tutotiale web », poti adauga subcategoriile « Tutoriale WordPress », « Tutoriale Blogspot », « Tutoriale SEO »….etc.

-       Linking intern : uneori pui link pe cuvinte care nu sunt chiar pertinente pentru pagina spre care trimiti. De exemplu, intr-un articol, ai pus link pe ‘SEO’, cand de fapt era mai relevant sa pui pe cuvantul  ‘SEO WordPress’.

http://www.eargint.ro/

-       Content : Pe paginile categorii, cat si pe paginile produselor, incearca sa adaugi un text cat mai lung, in care sa folosesti expresia targetata.

-       Linking Intern :  adauga in descrierile produselor un link catre categoria din care face parte produsul + un link catre home page, pe cuvintele cheie corespunzatoare acelor pagini. De exemplu : pe pagina http://www.eargint.ro/bijuteriiargint/cercei-argint/cercei-din-argint-model-lacrima-cu-markasit-si-inchizatoare-englezeasca-ce215a.html adauga la sfarsitul descrierii : « Magazinul online de bijuterii argint, Cora Silver, va propune o gama varata de cercei din argint. »

- Paginarea  genereaza duplicate content la nivelul Meta Title-urilor. Paginile 1, 2, 3….au aceleasi Meta Title-uri. Este necesara interventia unui programator pentru a diferentia titlurile. Se poate adauga “Pagina 1, pagina 2…” la sfarsitul titlurilor paginilor.

-       Linking extern: In articolul http://www.magazin-bijuterii-argint.ro/advertoriale/cora-silver-bijuterii-argint-super-ieftine_55.html trebuia pus link catre magazin pe cuvantul “bijuterii argint”.  In general, trebuie sa urmaresti sa obtii linkuri de pe alte site-uri care sa fie inserate pe cuvintele cheie targetate. Mai multe informatii, aici.

http://www.one-magnet.ro/ - nu oferi informatii pertinente nici motoarelor, nici utilizatorilor. Adauga texte de prezentare pe paginile categorii si personalizeaza Meta tag-urile paginilor. Vezi sfaturile date celorlalte site-uri.

http://www.bitpress.ro – in cazul unui astfel de site, pentru a creste traficul, trebuie sa te orientezi catre atragerea de abonati la Newsletter, fani pe Facebook si sa inscrii site-ul in Google News.

http://www.fanatictv.net – cand cineva cauta ‘programe tv’, ‘program tv’ se asteapta sa gaseasca pagini precum http://www.port.ro/pls/tv/tv.prog

Nu prea inteleg rostul site-ului atat timp cat toate televiziunile au site-uri cu programe, optiune live sau emisiuni inregistrate. Banuiesc ca bounce rate-ul este foarte mare.

http://www.caietulcuretete.com/ - Marea problema este structura. Ar fi trebuit sa ai un meniu cu rubricile care acum sunt pe lateral : aperitive, fripturi, supe, ciorbe…etc.  Mai multe despre structura aici. Imaginile trebuie optimizate. Redenumeste imaginile si pune ca ALT(text alternativ) numele felului de mancare. Vezi articolul Optimizare imagini.

http://gametopsite.com - nu ai continut si nu ai meta tag-uri optimizate. Cred ca deja ti-ai facut o idee despre ce ar trebui sa faci, din sfaturile date anterior.

http://www.mobilapecomanda.net/ - Meta tag-urile trebuie personalizate.

http://www.mobilapecomanda.net/paturi.html  - are meta title “Paturi”. Foloseste titluri mai descriptive. Targeteaza cuvinte mai specifice. Pentru cuvantul ‘paturi” concurenta este extreme de mare.

Linking Intern : adauga in descrierile produselor un link catre categoria din care face parte produsul + un link catre home page, pe cuvintele cheie corespunzatoare acelor pagini.

 

Sper v-au fost de ajutor sfaturile mele. Va mai astept pe Blog SEO!

4 Comments

  1. multumesc foarte mult pentru sfaturi, eu sunt cel cu site-ul itutoriale.com , voi face cea ce mi-ai spus.
    Folosesc un plugin pentru autolink si de aceea nu am link-uri relevante, dar il voi dezactiva si voi face treaba asta manual cand am timp.

  2. Abia acum mi-am amintit si am si intrat pe blogul vostru, unde am gasit o mare surpriza! Multumesc foarte mult pentru analiza, si voi tine cont de toate sfaturile date. Deja, de saptamana viitoare, voi incepe sa pun in aplicare tot ce mi-ati scris aici. Ei bine, aproape tot, pentru ca pentru site folosesc soft ContentSpeed ce este destul de limitat in privinta customizarii.

    • Alina Orel

      Cu placere! Succes!

  3. Va contactez dupa ce efectuez ceva schimbari! :)