Titluri de pagini mai bune in rezultatele de cautare

Titluri de pagini mai bune in rezultatele de cautare

Google explica pe blogul sau pentru proprietarii de site-uri cum sa propui titluri de pagini mai descriptive si mai pertinente.

Google a sfatuit mereu webmasterii sa propuna titluri unice si descriptive.

In principiu, titlul dintre tag-urile <title>... </title> este afisat utilizatorilor,  insa Google poate genera cu ajutorul algoritmului sau titluri alternative pentru a ajuta utilizatorii sa recunoasca paginile relevante si astfel sa se imbunatateasca CTR-ul (raportul dintre numarul total de impresii/afisari si numarul de clickuri.)

Titlurile alternative mai sunt afisate pentru paginile care nu au titlu sau au un tilu non-descriptiv, ca de exemplu "Home".

In alte cazuri, Google poate inlocui titlurile foarte lungi cu unele mai concise.

Sfaturi din partea echipei Google pentru redactarea titlurilor paginilor gasiti aici. Alte informatii pertinente,  gasiti, de asemenea, in articolul de pe BLOG SEO - Meta Tag-urile Title si Meta Description.

Comments are closed.