Dictionar SEO litera C

Dictionar SEO litera C

Click Fraud
Click Fraud este practica ilegala de a manipula CPC-ul sau Pay-Per-Click-ul (PPC). Exista numeroase tipuri de frauda de acest tip, dar intr-un scenariu tipic, webmasterul unui site care castiga bani de la fiecare clic dat pe linkurile/bannerele de publicitate prezente pe site-ul sau, plateste persoanelor fizice o mica taxa pentru a da clic pe aceste linkuri.

CTR
Click Trough Rate este procentajul de utilizatori care dau clic pe un link de publicitate sau procentajul de utilizatori care dau clic pe o pagina web listata in motorul de cautare. CTR este raportul dintre numarul total de impresii/afisari si numarul de clicuri.

Cloaking
Prezentarea unui continut motorului de cautare care este diferit de ceea ce un utilizator vede in browser. Cloaking este de obicei facut pentru a manipula clasamentul in paginile motorului de cautare sau pentru a pacali utilizatorii sa viziteze un site. In astfel de cazuri, cloaking este considerat Black Hat SEO.

Conversie
Conversia este termenul folosit pentru orice actiune a unui utilizator care viziteaza un site : face o achizitie, solicita informatii sau se inregistreaza pe site.

Pentru mai multe detalii, va invit sa cititi articolele Optimizarea conversiei – Rata de Conversie, Pozitionare, Trafic si Conversii : 2 probleme pe care le poti intalni, precum si Oferta CONVERSII si ROI!

Cost pe achizitie (CPA)
Costul pe achizitie (CPA) este un model de ROI (Return on Investissement) masurat prin impartirea numarului total de clicuri sau costuri de marketing la numarul de conversii realizate. CPA este de asemenea folosit ca un sinonim pentru Cost pe Actiune.

Cost pe Actiune (CPA)
Intr-un sistem de venituri publicitare CPA, advertiserii platesc o taxa de de fiecare data cand un utilizator face o conversie : cumpara un produs, deschide un cont sau solicita un free trial.

Cost pe clic (CPC)
Costul pe clic (CPC) este un sistem de venituri din publicitate utilizat de catre motoarele de cautare si retelele de anunturi, in care companiile care isi fac publicitate trebuie sa plateasca o suma convenita pentru fiecare clic dat pe anunturile lor.

Cost pe mia de afisari (CPM)
Cunoscut si sub numele de cost pe impresie, CPM este un sistem de publicitate utilizat de catre motoarele de cautare si retelele de anunturi in care companiile de publicitate platesc o suma pentru fiecare 1.000 de utilizatori care vad reclamele lor, indiferent daca utilizatorii dau clic pe anunturi sau daca vreo conversie este realizata.

Crawler
Cunoscut si sub numele de Spider sau Robot, un crawler este un program al motorului de cautare care "scotoceste" web-ul, colecteaza date, urmareste link-uri, efectueaza copii ale site-urilor noi si actualizate sau stocheaza URL-uri in indexul motorului de cautare. Acest lucru permite motoarelor de cautare sa ofere listari de site-uri rapid si la zi.

Va recomand si :

Comments are closed.