Etape optimizare seo site

Etape optimizare seo site


Va prezint pe scurt etapele ce ar trebui parcurse pentru optimizarea SEO a unui site :

  • Audit SEO sau Analiza SEO initiala  -  Analiza site-ului din punct de vedere tehnic si editorial : structura site-ului,  calitatea continutului editorial, raportul continut/diverse elemente de pe pagina (imagini, videoclipuri), densitatea cuvintelor cheie,  timpul de incarcare al paginilor, determinarea aspectelor de imbunatatit si a elementelor care franeaza indexarea site-ului in motoarele de cautare (cloacking, text ascuns, redirectionari...)

 

  • Analiza competitiei sau Studiu de concurenta - Este bine sa analizati site-urile concurentiale pentru a vedea ce cuvinte cheie au folosit si mai ales cum au fost optimizate pe site aceste cuvinte.  Deasemenea puteti vedea prin ce canale a fost promovat site-ul.

 

  • Alegere cuvinte cheie - Cuvintele cheie se aleg in functie de urmatorii factori : pertinenta, volum de cautare pe Google, numar de rezultate pe Google (concurenta), pozitii deja castigate.

 

 

  • Optimizarea off-site :

- Obtinere de link-uri catre site (backlinks) prin inscrierea in directoare, link exchange, creare blog (vezi Optimizare Blog Blogspot). Linkbaiting-ul este metoda cea mai buna de a obtine link-uri de calitate (continut/produs/serviciu atragator care sa determine utilizatorii sa impartaseasca site-ul dvs. si altora, fara interventia dvs.) 

- Promovare in retelele sociale(Facebook, Twitter, Youtube…) pentru a creste popularitatea si vizibilitatea site-ului  pe Internet.

  • Urmarirea si analizarea rezultatelor  : analize de pozitionare a cuvintelor cheie in motoarele de cautare, date privind traficul si sursa traficului furnizate de unelte seo ca Google Analytics, detectarea erorilor, a link-urilor externe …etc in Webmaster Tools.  In functie de informatiile furnizate de diverse unelte seo putem realiza modificari si imbunatatiri pe site.

 

1 Comment

  1. seo

    Mie imi vin foarte multi vizitatori de pe google imagine

  2. […] traficului si a profilului vizitatorilor si actiuni in consecinta cu datele analizate (vezi Etape Optimizare SEO). Este si va fi in continuare nevoie de SEO de calitate sau, mai bine spus, de o strategie de […]