Cuvintele cheie – strategii SEO

Cuvintele cheie – strategii SEO

dictionar seo J si KCum alegem cuvintele cheie care vor fi optimizate pe site? 

Va prezint cateva strategii SEO care sa va ajute in alegerea cuvintelor cheie: 

Volumul de cautare al cuvantului cheie pe Google

Daca alegeti un cuvant cheie/o expresie care este cautata de foarte putini utilizatori, nu veti avea traficul dorit pe site.

Numarul de rezultate pe Google (concurenta online)

Daca alegeti sa optimizati un cuvant cheie concurential (cu un numar foarte mare de rezultate) trebuie sa stiti ca veti obtine o buna pozitionare pe Google dupa mult timp si multa munca.

Sa presupunem ca tocmai ati deschis un magazin online cu aparatura foto. Unul dintre cuvintele cheie pe care veti dori ca site-ul dvs. sa fie bine pozitionat va fi aparat foto. Acest cuvant cheie are 5.200.000 de rezultate pe google.ro. Asta inseamna ca trebuie sa nu-l luati in  vedere? Nu, asta inseamna ca nu trebuie sa va asteptati ca site-ul sa fie pozitionat foarte repede pe acest cuvant cheie si sa va axati si pe expresii-cheie derivate:  aparat foto dslr, aparat foto slr, aparat foto digital, aparat foto canon etc.

Dupa cum observati, toate aceste expresii contin cuvantul cheie concurential, asta insemnand ca il vom optimiza in acelasi timp si pe acesta.

Site-urile concurentei

Este bine sa analizati site-urile concurentei pentru a vedea ce cuvinte cheie se regasesc pe paginile site-ului si mai ales cum au fost folosite pe site aceste cuvinte.

Pozitii deja castigate

Daca detineti un site mai vechi pe care vreti sa-l optimizati, va recomand sa tineti cont de pozitiile deja castigate pentru a nu risca sa le pierdeti atunci cand optimizati site-ul.

Ce facem cu aceste cuvinte cheie?

Cuvintele cheie trebuie sa se regaseasca in: numele de domeniu, categoriile site-ului, URL-uri, Meta Tag-uri, continutul editorial (textul de pe pagini), textul descriptiv al link-urilor, textul descriptiv al imaginilor.

0 Comments

  1. […] este vorba de optimizarea organica sau de PPC,  intregul proces de elaborare a unei strategii de cuvinte cheie are la baza intrebari precum : Ce fac consumatorii ? Ce cauta consumatorii ? Ce isi doresc […]